http://marketing.rbc.ua
Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка. Проведение маркетинговых исследований и разработка бизнес-планов
http://marketing.rbc.ua
marketing.rbc.ru
О проектеКлиентыСтать партнеромВопросы - ОтветыКарта сайтаРБК - Украина
Закажи новый продукт от компании "РБК-Украина"

Отрасли


Кількісне дослідження споживачів мобільних телефонів м.Львова

Автор: Ринкові Ідеї - 28.10.2007 - 32 стр.
ID (номер): 1766
Версия для печати


Дата выхода:28.10.2007
Количество страниц:32
Язык отчета:Украинский
Способ предоставления:В электронном виде
Цена:2 500 грн.
Оплата:безналичные
Доставка:бесплатно, e-mail или экспресс-курьер 1-5 раб. дней (Россия, СНГ, вся планета)



Цілі дослідження:
• виявити кількість споживачів кожної окремої мережі салонів мобільного зв’язку міста Львова згідно із вибіркою у 800 респондентів;
• визначити потреби споживачів з метою збільшення обсягів продажу салонами мережі мобільного зв’язку ;
• проаналізувати періодичність купівлі/обміну мобільного телефону споживачами;
• визначити якій саме фірмі виробнику засобів мобільного зв’язку клієнти надають перевагу.
• виявити причини «першості» однієї із досліджуваних мереж в свідомості споживачів.

Методи: Кількісний збір і аналіз даних. Анкетування.

Джерела інформації: Респонденти.

ЗМІСТ.

1.Вступ

2.Обгрунтування вибірки та методу дослідження

3.Характеристика респондентів жіночої статі
3.1.Продаж мобільних телефонів по мережам мобільних салонів
3.2.Продаж мобільних телефонів по марках виробника
3.3.Частка кожної мережі мобіл салонів в продажах лідируючих марок мобільних телефонів Nokia, Sumsung
3.4.Характеристика різниці цін яку споживачі вважають неважливою при виборі місця купівлі мобільного телефону
3.5.Характеристика періодів придбання/зміни мобільного телефону жінками
3.6.Характеристика купівельної спроможності цільової аудиторії
3.7.Характеристика середніх витрат на мобільний зв'язок в місяць цільовою аудиторією
3.8.Рейтинг мобільних салонів в свідомості цільової аудиторії

4.Характеристика респондентів чоловічої статі
4.1.Продаж мобільних телефонів по мережам мобільних салонів
4.2.Продаж мобільних телефонів по марках виробника
4.3.Частка кожної мережі мобіл салонів в продажах лідируючих марок мобільних телефонів Nokia, Sumsung
4.4.Характеристика різниці цін яку споживачі вважають неважливою при виборі місця купівлі мобільного телефону
4.5.Характеристика періодів придбання/зміни мобільного телефону жінками
4.6.Характеристика купівельної спроможності цільової аудиторії
4.7.Характеристика середніх витрат на мобільний зв'язок в місяць цільовою аудиторією
4.8.Рейтинг мобільних салонів в свідомості цільової аудиторії

5. Загальна характеристика ринку в цілому
5.1.Продаж мобільних телефонів по мережам мобільних салонів
5.2.Продаж мобільних телефонів по марках виробника
5.3.Частка кожної мережі мобіл салонів в продажах лідируючих марок мобільних телефонів Nokia, Sumsung
5.4.Характеристика різниці цін яку споживачі вважають неважливою при виборі місця купівлі мобільного телефону
5.5.Характеристика періодів придбання/зміни мобільного телефону жінками
5.6.Характеристика купівельної спроможності цільової аудиторії
5.7.Характеристика середніх витрат на мобільний зв'язок в місяць цільовою аудиторією
5.8.Рейтинг мобільних салонів в свідомості цільової аудиторії

6.Додатки (27 діаграм і графіків. )

ОПРОС

Какого рода исследований (информации), в которой Ваша компания испытывает регулярную потребность, не хватает на рынке в настоящее время?












результаты
голосований





Rambler's Top100