http://marketing.rbc.ua
Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка. Проведение маркетинговых исследований и разработка бизнес-планов
http://marketing.rbc.ua
marketing.rbc.ru
О проектеКлиентыСтать партнеромВопросы - ОтветыКарта сайтаРБК - Украина

Отрасли


Опитування населення м. Одеса: впізнаваність брендів, визначення основних факторів, які впливають на вибір медичного закладу

Автор: МедЭксперт - 15.10.2016 - 57 стр.
ID (номер): 8680
Версия для печати


Дата выхода:15.10.2016
Количество страниц:57
Язык отчета:Русский
Способ предоставления:В печатном или электронном виде
Цена:18 000 грн.
Оплата:безналичные | наличные
Доставка:бесплатно, e-mail или экспресс-курьер 1-5 раб. дней (Россия, СНГ, вся планета)



Результати Розділу 1 сфокусовані на аналізі первинної та вторинної впізнаваності приватних медичних установ м. Одеса, включаючи лабораторії. Формат представлення результатів – рейтинговий список, до якого увійшли медичні заклади, які респонденти згадали у власній відповіді один чи більше разів. Результати опитування 2016 року були порівняні з результатами аналогічного звіту 2015 року, що дозволило зробити ряд висновків та виявити тенденції зміни впізнаваності конкретних медичних центрів. Також окремо представлений рейтинг приватних медичних лабораторій.

У Розділі 2 представлено рейтинг медичних установ за частотою відвідуваності. Одесити у відповідях вказали приватні медичні центри, куди звертались протягом останнього року. Аналогічно з рейтингом впізнаваності, результати опитування 2015 і 2016 років були порівняні між собою.

Розділ 3 демонструє рейтинг приватних медичних закладів за кількістю рекомендацій респондентами того чи іншого медичного центру своїм близьким та друзям.

Розділ 4 описує заклади, у які переважно схильні звертатись мешканці м. Одеса задля отримання лабораторних послуг. Виділені фактори, які впливають на формування вибору ними лабораторії для аналізів, а також рівень впливу кожного фактору на результат.

Розділ 5 аналітичного звіту демонструє розподіл вподобань населення м. Одеса в отримані медичних послуг між приватним та державним секторами медицини. Висвітлені відповіді на ряд запитань, куди б звернулися респонденти за умови виникнення необхідності в отриманні медичних послуг за сферами медичних послуг. В результаті отримано розподіл можливих звернень у приватний сектор жителів м. Одеса за такими послугами: стоматологія, лікування безпліддя, гінекологія, офтальмологія, медичне обслуговування дітей, виклик швидкої допомоги, урологія, інструментальна діагностика, кардіологія, лабораторні аналізи, поліклінічні послуги, неврологія, акушерські послуги, ортопедія та травматологія, реабілітація (після інсульту).

За результатами, представленими у Розділі 6, було визначено основні способи вибору медичного закладу або лабораторії респондентами закладу, а також порівняно з аналогічними даними за минулий рік. Крім того, були виділені основні фактори, які впливають вибір медичного закладу або лабораторії населенням, а саме: характер впливу віку, сфери зайнятості тощо. Також було визначено причини, через які населення може відмовитися від відвідування сімейного лікаря.

Розділ 7 описує розподіл зацікавленості респондентів такою послугою як консультування лікарем віддалено - телефонним зв’язком або онлайн. Також визначено оптимальний час добирання до медичного закладу для одеситів.

У Розділ 8 проаналізовано основні типи реклами медичних установ, на які звертають увагу респонденти. Визначено частку населення, яка звертає увагу на рекламу, а також частоту, з якою одесити помічають її. Визначено рейтинг медичних закладів в залежності від того, скільки опитаних бачили рекламу тієї чи іншої компанії. Сформовано групи населення, на які вплив певного типу реклами буде ефективніший, ніж на інші, в залежності від віку, сфери зайнятості та рівня доходу.

У Розділі 9 представлений розподіл вартостей послуг, на які мешканці м. Одеса витратилися у медичних закладах за останні 3 місяці. Також досліджено основні характеристики та особливості неформальних платежів у державних медичних закладах міста.

Для того, щоб мати уявлення про соціально-демографічну характеристику вибірки, було розроблено окремий 10-й розділ, в якому можна знайти інформацію про статево-вікову характеристику респондентів, розподіл їх загального сімейного доходу та сферу зайнятості.

 





Rambler's Top100