http://marketing.rbc.ua
Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка. Проведение маркетинговых исследований и разработка бизнес-планов
http://marketing.rbc.ua
marketing.rbc.ru
О проектеКлиентыСтать партнеромВопросы - ОтветыКарта сайтаРБК - Украина

Отрасли


Дослідження впізнаваності брендів на ринку приватних медичних установ в м. Києві, 2016 р.

Автор: МедЭксперт - 15.12.2016 - 54 стр.
ID (номер): 8681
Версия для печати


Дата выхода:15.12.2016
Количество страниц:54
Язык отчета:Украинский
Способ предоставления:В электронном виде
Цена:20 000 uhy/



СТРУКТУРА ЗВІТУ

Результати розділу 1 сфокусовані на аналізі первинної впізнаваності приватних медичних установ м. Києва, включаючи лабораторії. Формат представлення результатів – рейтинговий перелік, до якого увійшли клініки, які опитані згадали у власній відповіді один чи більше разів. Результати опитування 2016 року були порівняні з результатами аналогічних звітів 2012, 2014, 2015 років, що дозволило зробити низку висновків та прослідкувати тенденції зростання або спаду впізнаваності окремих медичних центрів.

У Розділі 2 представлено рейтинг медичних установ за відвідуваністю. Кияни у відповідях вказали приватні медичні центри, куди звертались протягом останнього року. Аналогічно з рейтингом впізнаваності, результати 2012, 2014, 2015 і 2016 року були порівняні між собою.

Розділ 3 демонструє рейтинг приватних медичних закладів за порадами пацієнтів.

Розділ 4 аналітичного звіту демонструє розподіл вподобань населення м. Києва в отримані медичних послуг між приватним та державним секторами медицини. Було отримано відповіді на низку запитань, куди б звернулися опитані за умови виникнення необхідності в отриманні медичних послуг за специфікаціями. В результаті отримано розподіл теоретичних звернень у приватний сектор серед жителів м. Києва за такими послугами: стоматологія, лікування безпліддя, гінекологія, офтальмологія, лікування дітей, виклик швидкої допомоги, урологія, онкологія, загальна діагностика, кардіологія, лабораторні послуги та аналізи.

За результатами, представленими у Розділі 5, було визначено основні шляхи вибору медичного закладу або лабораторії респондентами. Крім того, були виділені основні фактори впливу на рішення населення щодо вибору медичного закладу.

У Розділі 6 представлений розподіл сум грошей, котру мешканці м. Київ витратили на послуги у приватних медичних закладах за останні 3 місяці.

Розділ 7 демонструє основні типи реклами приватних медичних послуг, на які люди звертають увагу.

Для того, щоб мати уявлення про соціально-демографічну характеристику опитаної групи населення, було розроблено окремий 8-й розділ, в якому можна знайти інформацію про статево-вікову характеристику респондентів, розподіл їх загального сімейного доходу та сферу зайнятості.

 





Rambler's Top100