http://marketing.rbc.ua
Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка. Проведение маркетинговых исследований и разработка бизнес-планов
http://marketing.rbc.ua
marketing.rbc.ru
О проектеКлиентыСтать партнеромВопросы - ОтветыКарта сайтаРБК - Украина
Закажи новый продукт от компании "РБК-Украина"

Отрасли


Огляд ринку медичних лабораторних послуг в Україні

Автор: МедЭксперт - 03.05.2008 - 68 стр.
ID (номер): 2250
Версия для печати


Дата выхода:03.05.2008
Количество страниц:68
Язык отчета:Украинский
Способ предоставления:В электронном виде
Цена:1 000 грн.
Оплата:безналичные | наличные
Доставка:бесплатно, e-mail или экспресс-курьер 1-5 раб. дней (Россия, СНГ, вся планета)
Скачать: Демо-файл (434 Kb) Нажмите сюда, чтобы скачать!



Мета дослідження:  Відобразити стан ринку лабораторних послуг  в Україні, проаналізувати  нові можливості  для розвитку лабораторних клінік України, світові тенденції,  якісна та кількісна оцінка ринку лабораторної діагностики України.

Методи:  статистичний , контент-аналіз, моніторинг матеріалів ЗМІ, опитування, кабінетний

Структура дослідження:

Розділ «Світові тенденції розвитку лабораторних послуг»

Розділ «Основні тенденції, що впливають на розвиток галузі лабораторних послуг в Україні»

Розділ «Кількісна оцінка ринку лабораторних послуг України»

Розділ «Якісна оцінка ринку лабораторних послуг України»

Розділ «Профілі провідних лабораторних клінік України»

Джерела інформації:

МОЗ України, Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, Державний Комітет статистики України, статті та інформація, розміщені в Інтернет та в ЗМІ, Інформація ВООЗ та Європейської асоціації виробників лабораторного обладнання, інтерв’ю з учасниками ринку лабораторних досліджень.

Уривки з розділу  «Культурні особливості»:

Радянське минуле залишило відбиток на українській культурі споживання послуг. Рівень вибагливості та очікувань українських пацієнтів до обслуговування та якості медичних послуг почав зростати лише нещодавно. Основною причиною цього є збільшення конкуренції в галузі.

Враховуючи патерналістський стиль медичних працівників та важливість питань, що пов’язані із здоров’ям, пацієнти рідко виказують своє незадоволення та досить рідко приймають рішення «проголосувати гривнею», обравши інший медичний заклад.

За результатами опитування (проводилося компанією МедЕксперт влітку 2007р. серед населення м. Києва) для більшості пацієнтів приватна медицина відрізняється від державної, в першу чергу, наступними категоріями: ……..

Варто відмітити, що такі важливі категорії як «професіоналізм лікарів» та «якість послуг» у респондентів опитування асоціюються з приватною медициною в меншій мірі (у порівнянні з новизною обладнання, відсутністю черг, уважним ставленням персоналу та належними естетичними умовами перебування). В даному випадку, оцінка приватної медицини її споживачами є відповіддю на маркетингову діяльність більшості представників недержаного сектору медичних послуг. На даному етапі розвитку медичного ринку більшість рекламних матеріалів про медичні заклади направлена на інформування про сервіс та обладнання.

Близько 50% пацієнтів відмовляються від послуг приватного медичного центру через його незручне розташування. Це говорить про наявну конкуренцію і можливість вибору іншої приватної або державної клініки, яка знаходиться ближче.

Категорії  «близьке розташування» та «нижча у порівнянні з приватними закладами вартість послуг» створюють для пацієнтів привабливість державних клінік……

Уривок з розділу «Якісна оцінка»:

…….За змістом послуг лабораторні клініки можна поділити на 4 види: «чисті» лабораторії, «логістичні центри», клініки, в яких лабораторні послуги виступають як допоміжні до лікувальних, лабораторії, що надають консультації пацієнтам з приводу результатів аналізів.

«Чисті лабораторії» пропонують своїм клієнтам розгалужену мережу пунктів забору матеріалу для подальшого дослідження, нижчі за середні по галузі ціни, стандартизовані послуги, оперативне отримання результатів. Основним клієнтом, на якого направлено стратегію більшості клінік, виступає лікар, що направляє пацієнта на аналізи. Ця особливість визначає маркетингові зусилля лабораторій та шляхи залучення кінцевого споживача послуг (пацієнта).

«Логістичні центри» - це лабораторії, що виступають в ролі посередника між пацієнтом та високоспеціалізованими лабораторіями за кордоном (Сінлаб Німеччина, Лабораторія доктора Рьодгера). Клієнтом даних лабораторій є лікарі та клініки, пацієнтам яких необхідно зробити специфічні аналізи гарантованої якості.

До «логістичних центрів» слід також віднести лабораторії, що не мають розгалуженої системи пунктів забору і позиціонують себе як «виїзд додому» (наприклад, компанія «Медіан»).

Клініки, в яких лабораторні послуги виступають як допоміжні до лікувальних

Такі медичні центри здійснюють діагностику переважно для своїх пацієнтів і рідко для «людей з вулиці». Основна пропозиція таких клінік полягає в комплексності послуг («все у одного лікаря – діагностика і лікування»). Основним клієнтом таких клінік є пацієнти та страхові компанії.

Лабораторії з консультаціями щодо результатів аналізів

Надають консультацію стосовно результатів та пропонують лікування, чого не робить більшість «чистих лабораторій». Відповідно, споживачем таких лабораторій є найчастіше пацієнти.

 

Зміст:

 

1. Глобальні тенденції розвитку лабораторних послуг

Кількісні показники ринку лабораторних послуг 

Особливості світового ринку лабораторної діагностики

Регіональні особливості розвитку лабораторної діагностики

2. Основні тенденції, що впливають на розвиток галузі лабораторних послуг в Україні

Стан здоров’я населення України

Соціально-економічна ситуація в Україні

Культурні особливості

3. Кількісна оцінка ринку лабораторних послуг в Україні

Концентрація лабораторних клінік по Україні

Аналіз областей України в розрізі платоспроможності та насиченості недержавними клініками

Динаміка лабораторних досліджень державного сектору 2000-2007 рр.

Цінова політика недержавних лабораторій 

4. Якісна оцінка ринку лабораторних послуг

Типи лабораторних клінік. Продукт і клієнт лабораторних клінік

Пацієнтоорієнтованість лабораторних клінік

Відмінності лабораторних клінік

5. Профілі лабораторних клінік:

Діла, Київ

Біолайн, Запоріжжя 

Медичний Центр БіоПлюс, Київ 

Брайт-Біо, Запоріжжя

Клініка Вітацел, Київ

ДНК-лабораторія, Київ

Центр діагностичної медицини EUROLAB, Київ

Клініка «Лабораторія доктора Рьодгера», Київ

Сервісний медичний центр Медіан, Київ

Медікал, Севастополь

Медіс, Львів 

Омега-Київ

Савон, Київ

Сінево, Київ

Сінлаб Україна, Київ

 Унілаб, Львів

ЦМД, Київ

Додатки

Наша пропозиція для Вас

 

 

Список таблиць і рисунків:

 

Рисунок 1: Модель медицини майбутнього: персоніфікована медицина

Рисунок 2: Модель медицини сьогодні

Рисунок 3: Сегменти світового ринку лабораторних тестів, 2005 р.

Рисунок 4: Природний приріст населення

Рисунок 5: Структура поширеності хвороб в Україні та темпи приросту за 2006 р.

Рисунок 6: Захворюваність на СНІД на 100 000 населення

Рисунок 7: Захворюваність на туберкульоз на 100 000 населення

Рисунок 8: Темпи зростання реального наявного доходу* населення у % до попереднього року Рисунок 9: Динаміка росту обсягів продажу автомобілів в Україні

Рисунок 10: Позитивні характеристики лабораторій словами пацієнтів

Рисунок 11: Негативні характеристики лабораторій словами пацієнтів

Рисунок 12: Кількість державних лабораторій за видами, Україні, 2007 р.

Рисунок 13: Концентрація державних лабораторій та недержавних клінік з ліцензією на лабораторну

Рисунок 14: Концентрація недержавних клінік з ліцензією на лабораторну діагностику

Рисунок 15: Присутність в областях України недержавних лабораторних клінік з кількістю пунктів забору від 3-х

Рисунок 16: Рейтинг областей України відносно показників: кількість недержавних клінік з ліцензією на лабораторну діагностику на душу населення та середня заробітна плата

Рисунок 17: Кількість аналізів, що були здійснені в державних лабораторіях у 2007 р. з динамікою за видами досліджень

Рисунок 18: Кількість біохімічних досліджень, здійснених в державних лабораторіях у 2007 р. з динамікою за видами.

Рисунок 19: Кількість мікробіологічних досліджень, виконаних в державних лабораторіях у 2007 р. з динамікою за видами.

Рисунок 20: Кількість імунологічних досліджень, проведених в державних лабораторіях у 2007р. з динамікою за видами.

Рисунок 21: Матриця груп підприємств відповідно до параметрів: середня вартість досліджень - асортимент досліджень

Рисунок 22: Середня вартість лабораторних досліджень, грн., березень 2008 р.

Рисунок 23: Типи лабораторних клінік в Україні

Рисунок 24: Алгоритм лікувального процесу

 

Таблиця 1: Учасники світового ринку лабораторної діагностики

Таблиця 2: Лідери світового ринку лабораторної діагностики

Таблиця 3: Витрати на лабораторну діагностику, на душу населення, 2006 р.

Таблиця 4: Хвороби, що завдають найбільшої шкоди українцям, в DALY*

Таблиця 5: Кількість державних лабораторій по видам, по областям України, 2007 р.

Таблиця 6: Кількість лабораторних досліджень, здійснених в державних клініках,

по областям України, 2007

Таблиця 7: Перелік видів аналізів, що увійшли до вибірки дослідження цін

 

ОПРОС

Какого рода исследований (информации), в которой Ваша компания испытывает регулярную потребность, не хватает на рынке в настоящее время?












результаты
голосований





Rambler's Top100