http://marketing.rbc.ua
Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка. Проведение маркетинговых исследований и разработка бизнес-планов
http://marketing.rbc.ua
marketing.rbc.ru
О проектеКлиентыСтать партнеромВопросы - ОтветыКарта сайтаРБК - Украина

Отрасли


Бізнес-план розвитку бізнесу з торгівлі лікувальною косметикою JUST

Автор: БИЗНЕС-ФОРМАТ - 16.08.2010 - 19 стр.
ID (номер): 3843
Версия для печати


Дата выхода:16.08.2010
Количество страниц:19
Язык отчета:Украинский
Способ предоставления:В печатном или электронном виде
Цена:3 500 грн
Оплата:безналичные
Доставка:бесплатно, e-mail или экспресс-курьер 1-5 раб. дней (Россия, СНГ, вся планета)



Мета проекту – є отримання стабільного високого прибутку внаслідок розвитку діяльності з торгівлі високоякісною лікувальною косметикою швейцарської торгової марки JUST.

Джерела:  мережа Інтернет.

Витримки з тексту:

Згідно маркетингового плану компанії вже на першому місяці до роботи планується залучити:

представника з оборотом від злотих на місяць;

представників з оборотом від до злотих на місяць;

представників з оборотом від до злотих на місяць.

…аналіз ринку та прогнози розвитку на 20-20 роки», ринкова вартість лікувально-косметичної продукції склала мільярдів злотих в 20 році, збільшившись на % у порівнянні з 20 роком.

Водночас, по оцінкам експертів, в наступні роки темпи росту цього ринку будуть нижчими і в 20 році його вартість збільшиться приблизно на %. Серед основних чинників такого уповільнення:

У році найбільших мереж аптек володіли % ринку, в порівнянні з % в році. За прогнозами операторів ринку, у році цей показник досягне %.

На ринку прямих продажів провідні позиції займають компанії станом на 20рік в Польщі мала близько активних тис. консультантів, а - тис. консультантів. Компанія ввійшла на польський ринок в році, її продукція продається в вищому ціновому сегменті…

 

 Зміст:

1. Загальна частина

1.1. Резюме проекту

1.2. Загальна характеристика компанії-ініціатора проекту

2. Маркетингова частина

2.1. Огляд ситуації у галузі

2.2 Дослідження та аналіз ринка

2.3 Опис проекту

2.4. Маркетинговий план

3. Операційна діяльність

3.1. Організаційний план

3.2. Юридична схема

4. Фінансовий план

4.1. Інвестиційний план

4.2 Фінансовий план

5. Аналітична частина

5.1 Показники ефективності інвестиційного проекту

5.2 Аналіз ризиків

5.3 Перелік використаних джерел інформації

6. Додатки

 

Перелік додатків до звіту:

 

Таблиця: Планова структура організації;

Таблиця: Штатний розклад;

Таблиця: Приріст кількості магазинів в аптечних мережах, 2008-2009 рр.;

Таблиця: SWOT-аналіз нової компанії;

Таблиця: Організаційний план;

Таблиця: Інвестиційний план;

Таблиця: Показники ефективності інвестиційного проекту;

Таблиця: Графік окупності NPV в основній валюті, злоті;

Таблиця: Зовнішні ризики;

Таблиця: Внутрішні ризики;

Таблиця: Розрахунок важливості ризиків;

 





Rambler's Top100