logo
РБК-Украина
Исследования рынков

Дослідження ринку поштової логістики у форматі дрібних відправлень та прогноз розвитку (вересень 2012р.)

ID (артикул):
5322
Автор:
Количество страниц:
10
Язык отчета:
Украинский
Дата выпуска:
19.10.2012
Способ предоставления:
В электронном виде
Формат исследования:
Word

Ціль. Оцінити ринок поштової логістики в форматі дрібних відправлень ділової кореспонденції (листи, посилки) щодо спектру послуг, тарифів, функціоналу сайтів кур`єрських служб, а також вивчити уподобання корпоративних клієнтів та їх лояльність до кур`єрських служб.

 

Методи досліджень: в основному методи опитування, інтерв`ювання і порівняльного аналізу, експертних досліджень.

Джерела інформації. у дослідженні взяла участь 81 компанія (топ-10 або топ-20 в кожній сфері) з сфери банківська і страхова діяльність, роздрібні торгові мережі, в т.ч. продавці мобільних пристроїв, виробники продовольчих і непродовольчих товарів, представництва іноземних компаній тощо, а також  32 кур`єрські служби. 

Резюме

       У січні-серпні 2012р. обсяг послуг, реалізованих підприємствами сфери послуг, склав 191,2 млрд.грн., що на 18% вище рівня відповідного періоду минулого року (у першому півріччі поточного року цей показник склав 12,6%). У січні-серпні 2012р. обсяг реалізованих послуг населенню збільшився на 13% порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як у 1 півріччі 2012р. - на 7,3%, і склав 25% від загального обсягу. У середньому одному жителю країни за січень – серпень було надано послуг на 4193,3 грн.

Більше половини (56%) загального обсягу послуг припадала на послуги різних видів транспорту, організацію перевезення вантажів, пошти й зв`язку і частка їх стабільно зростає. Обсяг послуг, реалізованих підприємствами м. Києва, Одеської та Донецької областей становив 50,2% загального обсягу реалізованих послуг.

За даними дослідження, проведеного компанією «Айтіко» у вересні 2012р. щодо доставки поштових відправлень формату В2В (бізнес-бізнес), в ході якого було опитано 100 найбільших компаній з таких сфер як банківська та страхова діяльність, виробництво продовольчих та непродовольчих товарів, роздрібна торгівля, оператори зв`язку та кабельного і цифрового телебачення, представництва іноземних компаній, автогрейдери тощо, близько 86% всіх відправлень ділової поштової кореспонденції припадає на міста-мільйонники та обласні центри, що є логічним з огляду концентрації там бізнес-офісів провідних компаній сфери виробництва, торгівлі і послуг. Відповідно, на документи припадає практично половина всіх відправлень, а пошта до 5 кг становить 2/3 у загальній структурі відправлень. 

Серед опитаних компаній щоденну відправку поштової кореспонденції здійснює практично половина (49%), ще 46% здійснюють відправку 2-3 рази в тиждень, і таких, що відправляють раз в тиждень і рідше – лише 5%. 

Обсяг послуг, реалізованих підприємствами сфери послуг та зв`язку за січень-серпень 2012р. склав 35,4 млрд. грн., з них 12,6 млрд.грн. – наданих населенню. При цьому, частка послуг, наданих населенню, в загальній структурі збільшилась до 36%, враховуючи, що темпи приросту послуг для населення значно перевищують загальні по галузі. Таким чином, при збереженні нинішньої динаміки, частка послуг для населення у загальній структурі послуг складе 40% - до 2015р. та 45%-50% - до 2020р.  

 

Зміст

 

1.   Попит на послуги кур`єрських служб

2.   Частота відправки кореспонденції

3.   Формати відправлень для даної групи клієнтів

4.    Кількість відправлень в одному замовленні

5.   Напрямки відправки кореспонденції

6.   Центр прийняття рішень про вибір кур`єрської служби та критерії вибору

7.   Аналіз функціоналу сайтів

8.   Тарифи та графік доставки

9.   Корпоративні знижки і програми лояльності

Висновки

 

Додатки

 

Дослідження містить 9 рисунків і  3 таблиці, в т.ч.:

 

Рис. 1. Частота відправки пошти

Рис. 2. Вага відправлень

Рис. 3. Кількість відправлень на 1 виклик кур`єра

Рис. 4. Напрямки поштових відправлень

Рис.5. Критерії вибору кур`єрської служби

Рис.6. звернення до корпоративних сайтів кур`єрських служб

Рис. 7. Тарифи та графік доставки вихідного дня

Рис.8.  Стандартні тарифи та графік доставки буднього дня

Рис. 9. Періодичність замовлення доставки вихідного дня

 

Табл. 1. Аналіз сайтів кур`єрських служб на предмет їх функціональності та наповнення

Табл. 2. Доставка по напрямку Львів-Київ, Львів-Дніпропетровськ

Табл. 3. Індивідуальні тарифи кур`єрських служб та програми лояльності

Закажите индивидуальное маркетинговое исследование
Наша база обширна, но, увы, не безгранична, поэтому
если Вы не нашли подходящее исследование, мы проведём его специально для Вас!
Мы получили Вашу заявку

Спасибо, мы получили Ваш запрос.
Специалист свяжется с Вами в ближайшее время
Пожалуйста, заполните поля
 
Отправить
Остались вопросы?
Напишите или позвоните нам
+38 (093) 885 38 74
 
Отправить
Заказать демоверсию
 
Заказать
Купить исследование
Выберите способ оплаты
Купить
Заказать звонок
 
Заказать
On Top