logo
РБК-Украина
Исследования рынков

Кількісне дослідження споживачів мобільних телефонів м.Львова

ID (артикул):
1766
Количество страниц:
32
Язык отчета:
Украинский
Дата выпуска:
28.10.2007
Способ предоставления:
В электронном виде
Формат исследования:
Word

Цілі дослідження:
• виявити кількість споживачів кожної окремої мережі салонів мобільного зв’язку міста Львова згідно із вибіркою у 800 респондентів;
• визначити потреби споживачів з метою збільшення обсягів продажу салонами мережі мобільного зв’язку ;
• проаналізувати періодичність купівлі/обміну мобільного телефону споживачами;
• визначити якій саме фірмі виробнику засобів мобільного зв’язку клієнти надають перевагу.
• виявити причини «першості» однієї із досліджуваних мереж в свідомості споживачів.

Методи: Кількісний збір і аналіз даних. Анкетування.

Джерела інформації: Респонденти.

ЗМІСТ.

1.Вступ

2.Обгрунтування вибірки та методу дослідження

3.Характеристика респондентів жіночої статі
3.1.Продаж мобільних телефонів по мережам мобільних салонів
3.2.Продаж мобільних телефонів по марках виробника
3.3.Частка кожної мережі мобіл салонів в продажах лідируючих марок мобільних телефонів Nokia, Sumsung
3.4.Характеристика різниці цін яку споживачі вважають неважливою при виборі місця купівлі мобільного телефону
3.5.Характеристика періодів придбання/зміни мобільного телефону жінками
3.6.Характеристика купівельної спроможності цільової аудиторії
3.7.Характеристика середніх витрат на мобільний зв'язок в місяць цільовою аудиторією
3.8.Рейтинг мобільних салонів в свідомості цільової аудиторії

4.Характеристика респондентів чоловічої статі
4.1.Продаж мобільних телефонів по мережам мобільних салонів
4.2.Продаж мобільних телефонів по марках виробника
4.3.Частка кожної мережі мобіл салонів в продажах лідируючих марок мобільних телефонів Nokia, Sumsung
4.4.Характеристика різниці цін яку споживачі вважають неважливою при виборі місця купівлі мобільного телефону
4.5.Характеристика періодів придбання/зміни мобільного телефону жінками
4.6.Характеристика купівельної спроможності цільової аудиторії
4.7.Характеристика середніх витрат на мобільний зв'язок в місяць цільовою аудиторією
4.8.Рейтинг мобільних салонів в свідомості цільової аудиторії

5. Загальна характеристика ринку в цілому
5.1.Продаж мобільних телефонів по мережам мобільних салонів
5.2.Продаж мобільних телефонів по марках виробника
5.3.Частка кожної мережі мобіл салонів в продажах лідируючих марок мобільних телефонів Nokia, Sumsung
5.4.Характеристика різниці цін яку споживачі вважають неважливою при виборі місця купівлі мобільного телефону
5.5.Характеристика періодів придбання/зміни мобільного телефону жінками
5.6.Характеристика купівельної спроможності цільової аудиторії
5.7.Характеристика середніх витрат на мобільний зв'язок в місяць цільовою аудиторією
5.8.Рейтинг мобільних салонів в свідомості цільової аудиторії

6.Додатки (27 діаграм і графіків. )

Закажите индивидуальное маркетинговое исследование
Наша база обширна, но, увы, не безгранична, поэтому
если Вы не нашли подходящее исследование, мы проведём его специально для Вас!
Мы получили Вашу заявку

Спасибо, мы получили Ваш запрос.
Специалист свяжется с Вами в ближайшее время
Пожалуйста, заполните поля
 
Отправить
Остались вопросы?
Напишите или позвоните нам
+38 (093) 885 38 74
 
Отправить
Заказать демоверсию
 
Заказать
Купить исследование
Выберите способ оплаты
Купить
Заказать звонок
Заказать
On Top