logo
РБК-Украина
Исследования рынков

Маркетинговое исследование бумажных санитарно-гигиенических изделий

ID (артикул):
8935
Количество страниц:
58
Язык отчета:
Русский
Дата выпуска:
28.04.2017
Способ предоставления:
В печатном или электронном виде
Формат исследования:
Word

Структура Звіту

Загальний аналіз ринку (Ємність)
1. Основні оператори ринку
1.1. Бізнес-профілі гравців
1.2. Рівень концентрації/монополізації/насиченості ринку
1.3. Аналіз асортименту продукції
1.4. Бенчмаркетинг
1.5. Розподіл долей на ринку основних операторів

2. Ціна та ціноутворення
2.1. Порівняння прайс-листів конкурентів (виробників)
2.2. Експортні ціни
2.3. Імпортні ціни
2.4. Ціни дистриб’юторів — постачання в рітейл
2.5. Ціни роздрібні
2.6. Фактори впливу на формування ціни

3. Аналіз каналів дистрибуції конкурентів

4. Аналіз споживання
4.1. Профіль споживача
4.2. Фактори і мотиви вибору

5. Прогнози
5.1. Прогноз розвитку ринку
5.2. Визначення перспективних ніш
5.3. Ціновий прогноз

6. Висновки та рекомендації

Перелік таблиць:
Таблиця 1. ЗБІЛЬШЕННЯ ЄМНОСТІ РИНКУ В 2016 РОЦІ: В НАТУРАЛЬНОМУ — НА 17,2%, В ГРОШОВОМУ ВИРАЖЕННІ — 32,8%
Таблиця 2. ВІДНОВЛЕННЯ РИНКУ ВИРОБНИЦТВА В 2016 РОЦІ – ЗБІЛЬШЕННЯ ОБ’ЄМІВ ВИГОТОВЛЕННЯ
Таблиця 3. ОСНОВНІ ВИРОБНИКИ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ:
Таблиця 4. «Картонно-паперова компанія» входить в топ-5 виробників рушників – 5 місце
СПОСТЕРІГАЄТЬСЯ РІСТ ПОПИТУ НА ІМПОРТНУ ПРОДУКЦІЮ У НАТУРАЛЬНОМУ ВИРАЗІ, ЗОКРЕМА, ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР, РУШНИКИ ПАПЕРОВІ ТА СЕРВЕТКИ ПАПЕРОВІ ЗНАЧНО ЗБІЛЬШИЛА ОБ’ЄМИ ІМПОРТНИХ ПОСТАВОК В 2016 РОЦІ «БІОСФЕРА СЕРВІС»: В НАТУРАЛЬНОМУ ВИРАЖЕННІ — НА 27%, В ГРОШОВОМУ – НА 79%
Таблиця 5. ПРИСКОРЕННЯ РОСТУ ІМПОРТУ В 2016 РОЦІ ВІДБУЛОСЯ ЗАВДЯКИ ЗБІЛЬШЕННЮ ЧАСТКИ ОПЕРАЦІЙ ПОСТАВОК ТУАЛЕТНОЇ БУМАГИ
Таблиця 6. В 2016 РОЦІ ВІДБУЛОСЯ ЗНАЧНЕ СКОРОЧЕННЯ ЕКСПОРТУ ПАПЕРОВИХ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ВИРОБІВ У ВСІХ СЕГМЕНТАХ, НАЙБІЛЬШЕ – «ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР» НА 44% (ТОНН) ТА 37% (ГРН.)
Таблиця 7. В 2016 РОЦІ ЗНАЧНО ЗМЕНШИЛИ ОБ’ЄМИ ЕКСПОРТУ ВСІ ОПЕРАТОРИ РИНКУ, В ТОМУ ЧИСЛІ І ЛІДЕРИ «КПК», «КОХАВИНСЬКА ПФ» ТА «ВГП»
Таблиця 8. СЕРЕД ЕКСПОРТЕРІВ ЯК В НАТУРАЛЬНОМУ, ТАК І В ГРОШОВОМУ ВИРАЖЕННІ В 2016 РОЦІ ЛІДЕРАМИ Є «КИЇВСЬКИЙ КПК», «КОХАВИНСЬКА ПФ» ТА «ВГП»
Таблиця 9. ОСНОВНІ ОПЕРАТОРИ РИНКУ КИЇВСЬКИЙ КПК – НАЙКРУПНІШИЙ ВИРОБНИК. ЕССІЕЙ ХАЙДЖИН УКРАЇНА – ТОП ІМПОРТЕР 2016 РОКУ
Таблиця 10. ОСНОВНІ ОПЕРАТОРИ РИНКУ ЧАСТКА РИНКУ «КИЇВСЬКИЙ КПК» В 2016 РОЦІ — 41,8%, «КАРТОННО-ПАПЕРОВА КОМПАНІЯ» – 0,9%
Таблиця 11. БІЗНЕС-ПРОФІЛІ ГРАВЦІВ «КИЇВСЬКИЙ КПК»
Таблиця 12. БІЗНЕС-ПРОФІЛІ ГРАВЦІВ «ВГП»
Таблиця 13. БІЗНЕС-ПРОФІЛІ ГРАВЦІВ «ВГП»
Таблиця 14. БІЗНЕС-ПРОФІЛІ ГРАВЦІВ «КОХАВИНСЬКА ПАПЕРОВА КОМПАНІЯ»
Таблиця 15. БІЗНЕС-ПРОФІЛІ ГРАВЦІВ «КОХАВИНСЬКА ПАПЕРОВА КОМПАНІЯ»
Таблиця 16. БІЗНЕС-ПРОФІЛІ ГРАВЦІВ «ЕС СІ ЕЙ ХАЙДЖИН УКРАЇНА»
Таблиця 17. БІЗНЕС-ПРОФІЛІ ГРАВЦІВ «КАРТОННО-ПАПЕРОВА КОМПАНІЯ»
Таблиця 18. РІВЕНЬ КОНЦЕНТРАЦІЇ / МОНОПОЛІЗАЦІЇ / НАСИЧЕНОСТІ РИНКУ, РИНОК ПАПЕРОВИХ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ВИРОБІВ — ВИСОКО-КОНЦЕНТРОВАНИЙ
Таблиця 20. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ
Таблиця 21. БЕНЧМАРКІНГ
Таблиця 22. РОЗПОДІЛ ДОЛЕЙ НА РИНКУ ОСНОВНИХ ОПЕРАТОРІВ
Таблиця 23. НАЙКРУПНІШИМИ ОПЕРАТОРАМИ РИНКУ В 2016 РОЦІ Є «КИЇВСЬКИЙ КПК», «КОХАВИНСЬКА ПФ», «АЛЬБАТРОС» ТА «ВГП»
Таблиця 24. ЦІНИ ДИСТРИБ’ЮТОРІВ – ПОСТАЧАННЯ В РІТЕЙЛ НАЙВАГОМІШУ ЧАСТКУ В РОЗДРІБНОМУ ЗБУТІ ЗАЙМАЄ СЕГМЕНТ «ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР»: НОВА ЛІНІЯ – 35%, НОВУС – 42%, 2 МІСЦЕ: В НОВІЙ ЛІНІЇ – «ВОЛОГІ СЕРВЕТКИ» – 24%, В НОВУСІ – «СЕРВЕТКИ ПАПЕРОВІ» – 19%
Таблиця 25. ЦІНИ РОЗДРІБНІ КОСМЕТИЧНІ СЕРВЕТКИ ТА ХУСТИНКИ ПАПЕРОВІ — НАЙБІЛЬШ МАРЖИНАЛЬНИЙ ПРОДУКТ
Таблиця 26. АНАЛІЗ КАНАЛІВ ДИСТРИБУЦІЇ КОНКУРЕНТІВ
Таблиця 27. ЗНАЧНА ДОЛЯ ПАПЕРОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЗБУВАЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ ТОРГІВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ – 93% ВСЬОГО ОБ’ЄМУ ФАКТОРИ І МОТИВИ ВИБОРУ
Таблиця 28. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ НІШ СЕРВЕТКИ, РУШНИНКИ ТА ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР – НАЙПЕРСПЕКТИВНІШИЙ СЕГМЕНТ

Перелік рисунків:
Рисунок 1. Ємність ринку паперових санітарно-гігієнічних виробів в Україні, тис. грн.
Рисунок 2. Ємність ринку паперових санітарно-гігієнічних виробів в Україні, тис. грн.
Рисунок 3. Співвідношення імпорту та виробництва у натуральному виразі (виробництво-тонн, импорт-тонн)
Рисунок 4. Співвідношення імпорту та виробництва у натуральному виразі (виробництво-тис грн, импорт-тис грн)
Рисунок 5. Виробництво у натуральному виразі, тонн (виробництво, импорт)
Рисунок 6. Виробництво у грошовому виразі, тис. грн (виробництво, импорт)
Рисунок 7. Темп росту серветок та туалетного паперу (туалетній папір, серветки)
Рисунок 8. Темп росту рушників та хустинок (рушники, хустинки)
Рисунок 9. Імпорт продукції у натуральному виразі (імпорт-тонн, темп росту)
Рисунок 10. Імпорт продукції у грошовому виразі (імпорт-тис грн., темп росту)
Рисунок 11. Сегментація імпорту, тис. грн
Рисунок 12. Частки додаткових сегментів у імпорті, тис. грн.
Рисунок 13. Частки операторів у імпорті, тис. грн
Рисунок 14. Експорт у натуральному виразі, т (експорт, темп росту)
Рисунок 15. Експорт у грошовому виразі, тис. грн (експорт, темп росту)
Рисунок 16. Основні експортери у 2016 році (тис. грн.)
Рисунок 17. Частки операторів у виробництві
Рисунок 18. Частки отримувачів у імпорті
Рисунок 19. Частка операторів на ринку
Рисунок 20. Виробники у 2016 році, тис. грн.
Рисунок 21. Імпортери у 2016 році, тис. грн.
Рисунок 22. Експортери у 2016 році, тис. грн
Рисунок 23. Рентабельність продажів основних операторів ринку у 2015 році, %
Рисунок 24. Загальна ліквідність основних операторів ринку у 2015 році, од. (коеф.)
Рисунок 25. Виробництво Київського КПК, тис. грн.
Рисунок 26. Частки асортименту
Рисунок 27. Експорт Київського КПК, тис. грн
Рисунок 28. Динаміка показників рентабельності у 2014-2015 рр.
Рисунок 29. Динаміка показників ліквідності у 2014-2015 рр.
Рисунок 30. Виробництво ВГП, тис. грн
Рисунок 31. Частки асортименту
Рисунок 32. Експорт ВГП, тис. грн
Рисунок 33. Динаміка показників рентабельності у 2014-2015 ррДинаміка показників ліквідності у 2014-2015 рр.
Рисунок 34. Виробництво Кохавинської ПФ, тис. грн
Рисунок 35. Експорт Кохавинської ПФ, тис. грн
Рисунок 36. Динаміка показників рентабельності у 2014-2015 рр.
Рисунок 37. Динаміка показників ліквідності у 2014-2015 рр.
Рисунок 38. Виробництво Картонно-Паперової Компанії, тис. грн
Рисунок 39. Експорт Картонно-Паперової Компанії, тис. грн.
Рисунок 40. Динаміка показників рентабельності у 2014-2015 рр
Рисунок 41. Динаміка показників ліквідності у 2014-2015 рр
Рисунок 42. Концентрація лідерів ринку
Рисунок 43. Кількість груп товарів операторів
Рисунок 44. Частки операторів у виробництві
Рисунок 45. ЦІНА ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ
Рисунок 46. Маржинальність ціноутворення
Рисунок 47. Середні ціни конкурентів по сегментам
Рисунок 48. Експортні ціни, грн./шт
Рисунок 49. Імпортні ціни, грн./шт
Рисунок 50. Частки сегментів у Новій Лінії
Рисунок 51. Частки сегментів у Новусі
Рисунок 52. Внутрішні фактори
Рисунок 53. Зовнішні фактори
Рисунок 54. Частки операторів постачання Ритейлу
Рисунок 55. Рейтинг food ритейлерів, млн. грн. (2016)
Рисунок 56. Динаміка роздрібного товарообороту підприємств України, млрд грн
Рисунок 57. Прогноз середнього курсу гривні до долару на 2017 рік
Рисунок 58. Прогноз роздрібного товарообороту підприємств України, млрд грн

Закажите индивидуальное маркетинговое исследование
Наша база обширна, но, увы, не безгранична, поэтому
если Вы не нашли подходящее исследование, мы проведём его специально для Вас!
Мы получили Вашу заявку

Спасибо, мы получили Ваш запрос.
Специалист свяжется с Вами в ближайшее время
Пожалуйста, заполните поля
 
Отправить
Остались вопросы?
Напишите или позвоните нам
+38 (093) 885 38 74
 
Отправить
Заказать демоверсию
 
Заказать
Купить исследование
Выберите способ оплаты
Купить
Заказать звонок
Заказать
On Top