logo
РБК-Украина
Исследования рынков

Опитування населення м. Одеса: впізнаваність брендів, визначення основних факторів, які впливають на вибір медичного закладу

ID (артикул):
8680
Количество страниц:
57
Язык отчета:
Русский
Дата выпуска:
15.10.2016
Способ предоставления:
В печатном или электронном виде
Формат исследования:
Word

Результати Розділу 1 сфокусовані на аналізі первинної та вторинної впізнаваності приватних медичних установ м. Одеса, включаючи лабораторії. Формат представлення результатів – рейтинговий список, до якого увійшли медичні заклади, які респонденти згадали у власній відповіді один чи більше разів. Результати опитування 2016 року були порівняні з результатами аналогічного звіту 2015 року, що дозволило зробити ряд висновків та виявити тенденції зміни впізнаваності конкретних медичних центрів. Також окремо представлений рейтинг приватних медичних лабораторій.

У Розділі 2 представлено рейтинг медичних установ за частотою відвідуваності. Одесити у відповідях вказали приватні медичні центри, куди звертались протягом останнього року. Аналогічно з рейтингом впізнаваності, результати опитування 2015 і 2016 років були порівняні між собою.

Розділ 3 демонструє рейтинг приватних медичних закладів за кількістю рекомендацій респондентами того чи іншого медичного центру своїм близьким та друзям.

Розділ 4 описує заклади, у які переважно схильні звертатись мешканці м. Одеса задля отримання лабораторних послуг. Виділені фактори, які впливають на формування вибору ними лабораторії для аналізів, а також рівень впливу кожного фактору на результат.

Розділ 5 аналітичного звіту демонструє розподіл вподобань населення м. Одеса в отримані медичних послуг між приватним та державним секторами медицини. Висвітлені відповіді на ряд запитань, куди б звернулися респонденти за умови виникнення необхідності в отриманні медичних послуг за сферами медичних послуг. В результаті отримано розподіл можливих звернень у приватний сектор жителів м. Одеса за такими послугами: стоматологія, лікування безпліддя, гінекологія, офтальмологія, медичне обслуговування дітей, виклик швидкої допомоги, урологія, інструментальна діагностика, кардіологія, лабораторні аналізи, поліклінічні послуги, неврологія, акушерські послуги, ортопедія та травматологія, реабілітація (після інсульту).

За результатами, представленими у Розділі 6, було визначено основні способи вибору медичного закладу або лабораторії респондентами закладу, а також порівняно з аналогічними даними за минулий рік. Крім того, були виділені основні фактори, які впливають вибір медичного закладу або лабораторії населенням, а саме: характер впливу віку, сфери зайнятості тощо. Також було визначено причини, через які населення може відмовитися від відвідування сімейного лікаря.

Розділ 7 описує розподіл зацікавленості респондентів такою послугою як консультування лікарем віддалено - телефонним зв’язком або онлайн. Також визначено оптимальний час добирання до медичного закладу для одеситів.

У Розділ 8 проаналізовано основні типи реклами медичних установ, на які звертають увагу респонденти. Визначено частку населення, яка звертає увагу на рекламу, а також частоту, з якою одесити помічають її. Визначено рейтинг медичних закладів в залежності від того, скільки опитаних бачили рекламу тієї чи іншої компанії. Сформовано групи населення, на які вплив певного типу реклами буде ефективніший, ніж на інші, в залежності від віку, сфери зайнятості та рівня доходу.

У Розділі 9 представлений розподіл вартостей послуг, на які мешканці м. Одеса витратилися у медичних закладах за останні 3 місяці. Також досліджено основні характеристики та особливості неформальних платежів у державних медичних закладах міста.

Для того, щоб мати уявлення про соціально-демографічну характеристику вибірки, було розроблено окремий 10-й розділ, в якому можна знайти інформацію про статево-вікову характеристику респондентів, розподіл їх загального сімейного доходу та сферу зайнятості.

 

Закажите индивидуальное маркетинговое исследование
Наша база обширна, но, увы, не безгранична, поэтому
если Вы не нашли подходящее исследование, мы проведём его специально для Вас!
Мы получили Вашу заявку

Спасибо, мы получили Ваш запрос.
Специалист свяжется с Вами в ближайшее время
Пожалуйста, заполните поля
 
Отправить
Остались вопросы?
Напишите или позвоните нам
+38 (093) 885 38 74
 
Отправить
Заказать демоверсию
 
Заказать
Купить исследование
Выберите способ оплаты
Купить
Заказать звонок
 
Заказать
On Top