logo
РБК-Украина
Исследования рынков

Дослідження впізнаваності брендів на ринку приватних медичних установ в м. Києві, 2016 р.

ID (артикул):
8681
Количество страниц:
54
Язык отчета:
Украинский
Дата выпуска:
15.12.2016
Способ предоставления:
В электронном виде
Формат исследования:
Word

СТРУКТУРА ЗВІТУ

Результати розділу 1 сфокусовані на аналізі первинної впізнаваності приватних медичних установ м. Києва, включаючи лабораторії. Формат представлення результатів – рейтинговий перелік, до якого увійшли клініки, які опитані згадали у власній відповіді один чи більше разів. Результати опитування 2016 року були порівняні з результатами аналогічних звітів 2012, 2014, 2015 років, що дозволило зробити низку висновків та прослідкувати тенденції зростання або спаду впізнаваності окремих медичних центрів.

У Розділі 2 представлено рейтинг медичних установ за відвідуваністю. Кияни у відповідях вказали приватні медичні центри, куди звертались протягом останнього року. Аналогічно з рейтингом впізнаваності, результати 2012, 2014, 2015 і 2016 року були порівняні між собою.

Розділ 3 демонструє рейтинг приватних медичних закладів за порадами пацієнтів.

Розділ 4 аналітичного звіту демонструє розподіл вподобань населення м. Києва в отримані медичних послуг між приватним та державним секторами медицини. Було отримано відповіді на низку запитань, куди б звернулися опитані за умови виникнення необхідності в отриманні медичних послуг за специфікаціями. В результаті отримано розподіл теоретичних звернень у приватний сектор серед жителів м. Києва за такими послугами: стоматологія, лікування безпліддя, гінекологія, офтальмологія, лікування дітей, виклик швидкої допомоги, урологія, онкологія, загальна діагностика, кардіологія, лабораторні послуги та аналізи.

За результатами, представленими у Розділі 5, було визначено основні шляхи вибору медичного закладу або лабораторії респондентами. Крім того, були виділені основні фактори впливу на рішення населення щодо вибору медичного закладу.

У Розділі 6 представлений розподіл сум грошей, котру мешканці м. Київ витратили на послуги у приватних медичних закладах за останні 3 місяці.

Розділ 7 демонструє основні типи реклами приватних медичних послуг, на які люди звертають увагу.

Для того, щоб мати уявлення про соціально-демографічну характеристику опитаної групи населення, було розроблено окремий 8-й розділ, в якому можна знайти інформацію про статево-вікову характеристику респондентів, розподіл їх загального сімейного доходу та сферу зайнятості.

 

Закажите индивидуальное маркетинговое исследование
Наша база обширна, но, увы, не безгранична, поэтому
если Вы не нашли подходящее исследование, мы проведём его специально для Вас!
Мы получили Вашу заявку

Спасибо, мы получили Ваш запрос.
Специалист свяжется с Вами в ближайшее время
Пожалуйста, заполните поля
 
Отправить
Остались вопросы?
Напишите или позвоните нам
+38 (093) 885 38 74
 
Отправить
Заказать демоверсию
 
Заказать
Купить исследование
Выберите способ оплаты
Купить
Заказать звонок
Заказать
On Top