logo
РБК-Украина
Исследования рынков

Дослідження впізнаваності брендів на ринку приватних медичних установ м. Львів

ID (артикул):
8913
Количество страниц:
59
Язык отчета:
Украинский
Дата выпуска:
20.04.2017
Способ предоставления:
В печатном или электронном виде
Формат исследования:
Word

Дослідження впізнаваності брендів на ринку приватних медичних установ м. Львів, виконане аналітиками компанії «МедЕксперт», проводилося за допомогою соціологічного опитування львів’ян. Аналіз відбувався з використанням первинних даних і результатів попередніх опитувань з дослідження впізнаваності брендів компанії «МедЕксперт» з метою порівняння показників.

 

Результати розділу 1 сфокусовані на аналізі первинної впізнаваності приватних медичних установ м. Львова, включаючи лабораторії. Формат представлення результатів – рейтинговий перелік, до якого увійшли клініки, які опитані згадали у власній анкеті один чи більше разів. Результати опитування 2017 року були порівняні з результатами аналогічних звітів 2013 та 2015 років, що дозволило зробити низку висновків та прослідкувати тенденції зростання або спаду впізнаваності окремих медичних центрів.

 

У Розділі 2 представлено рейтинг медичних установ за відвідуваністю. Львів’яни у відповідях вказали приватні медичні центри, куди звертались протягом останнього року. Аналогічно з рейтингом впізнаваності, результати 2013, 2015 і 2017 року були порівняні між собою.

 

Розділ 3 демонструє рейтинг приватних медичних закладів за порадами пацієнтів.

 

Розділ 4 аналітичного звіту демонструє розподіл вподобань населення м. Львів в отриманні медичних послуг між приватним та державним секторами медицини. В ході опитування було отримано відповіді на низку запитань, куди б звернулися опитані за умови виникнення необхідності в отриманні медичних послуг за специфікаціями. В результаті отримано розподіл теоретичних звернень у приватний сектор серед жителів м. Львова за такими послугами: стоматологія, лікування безпліддя, гінекологія, офтальмологія, лікування дітей, виклик швидкої допомоги, урологія, онкологія, загальна діагностика, кардіологія, лабораторні послуги та аналізи.

 

За результатами, представленими у Розділі 5, було визначено основні шляхи вибору медичного закладу або лабораторії респондентами. Крім того, були виділені основні фактори впливу на рішення населення щодо вибору медичного закладу.

 

У Розділі 6 представлений розподіл сум грошей, котру мешканці м. Львів витратили на послуги у приватних медичних закладах за останні 3 місяці.

 

Розділ 7 демонструє основні типи реклами медичних установ, які найефективніше привертали увагу населення.

 

Для того, щоб мати уявлення про соціально-демографічну характеристику опитаної групи населення, було розроблено окремий 8-й розділ, в якому можна знайти інформацію про статево-вікову характеристику респондентів, розподіл їх загального сімейного доходу та сферу зайнятості.

 

Структура звіту:

Стратегія дослідження

1. Рейтинг приватних медичних закладів м. Львів за впізнаваністю 2. Рейтинг приватних медичних закладів м. Львів за відвідуваністю

3. Рейтинг приватних медичних установ м. Львів за готовністю населення

рекомендувати медичний заклад

4. Рівень задоволеності попиту населення медичними послугами у м. Львів та

вподобання мешканців міста щодо їх отримання в приватному і державному

секторах

4.2. Вподобання населення щодо отримання послуг в приватному й державному

Секторах

5. Способи вибору та важливість факторів при виборі клієнтом медичного закладу

для лікування та/або діагностики

6. Оцінка інших показників сфери медичних послуг

6.1. Витрати на медицину серед мешканців м. Львів

6.2. Досвід неформальних платежів у державних медичних закладах м. Львова

7. Реклама медичного закладу як фактор залучення пацієнтів

8. Соціально-демографічний портрет населення м. Львів

8.1. Показники рівня доходу респондентів

Висновки

Додатки

Додаток 1. Рейтинг приватних медичних закладів м. Львів за впізнаваністю

Додаток 2. Рейтинг медичних установ за відвідуваністю серед опитаних в м.

Львів

Додаток 3. Рейтинг медичних установ за готовністю населення м. Львів

рекомендувати певний медичний заклад

Додаток 4. Рейтинг брендів у сфері реклами закладу респонденти бачив

останньою

Додаток 5. Характеристика районів м. Львова за соціально-демографічними

показниками

Додаткова інформація про компанію «МедЕксперт»: перелік виконаних

проектів

Консалтингові проекти

Впровадження медичних інформаційних систем

Наші клієнти

 

Перелік таблиць:

Таблиця 1 Рейтинг медичних установ за первинною та вторинною впізнаваністю

серед населення м. Львів, березень 2017 р

Таблиця 2 Рейтинг згаданих львів'янами лабораторій: показники 2013, 2015, 2017 рр.

Таблиця 3 Рейтинг медичних установ за відвідуваністю серед опитаних в м. Львів,

березень 2017 р.

Таблиця 4 Рейтинг відвідуваних львів'янами приватних лабораторій: показники

2013, 2015, 2017 рр

Таблиця 5 Перелік приватних та державних медичних центрів, в які львів'яни

звертались востаннє для здачі лабораторних аналізів

Таблиця 6 Рейтинг приватних медичних установ за готовністю населення м. Львів

рекомендувати певний медичний заклад

Таблиця 7 Рівень задоволеності попиту населення Львова медичними послугами в

окремих сферах в залежності від району проживання

Таблиця 8 Задоволеність сферами медичних послуг для вікових категорій

населенням м. Львів (років)

Таблиця 9 Вибір респондентами сектору для отримання лабораторних послуг в

залежності від району проживання

Таблиця 10 Способи вибору медичних закладів для отримання медичних послуг

для вікових категорій населенням м. Львів (років)

Таблиця 11 Градація факторів впливу на вибір медичної установи серед населення

м. Львів за 2015 та 2017 рр.

Таблиця 12 Важливість факторів вибору медичного закладу для вікових категорій

(років)

Таблиця 13 Розподіл важливості факторів при виборі медичної установи для

отримання послуг в залежності від району проживання опитаних

Таблиця 14 Розподіл суми, яку витратили опитані за останні 3 місяці на

консультації лікарів, березень 2017 р.

Таблиця 15 Розподіл суми, яку витратили опитані за останні 3 місяці на

діагностику (включаючи аналізи), березень 2017 р.

Таблиця 16 Розподіл суми, яку витратили опитані за останні 3 місяці на ліки,

березень 2017 р.

Таблиця 17 Розподіл мінімальної, максимальної та найпопулярнішої суми

неформальних платежів, яку за кожною з категорій послуг сплачували

респонденти, грн., березень, 2017 р.

Таблиця 18 Рейтинг брендів у сфері реклами закладу, яку респонденти бачили

останньою

Таблиця 27 Об’єктивна шкала доходів респондентів

Таблиця 28 Середнє значення показника на суб’єктивній шкалі для кожної групи

об’єктивної шкали

Рис. 1 Рівень задоволеності попиту населення медичними послугами Львова

Рис. 2 Розподіл вибору населення м. Львова між приватним і державним

секторами для отримання медичних послуг, березень 2017 р.

Рис. 3 Способи вибору медичного закладу/лабораторії респондентами

Рис. 4 Важливість факторів при виборі медичного закладу серед опитаних,

березень, 2017 р.

Рис. 5 Розподіл типів послуг, за які респонденти здійснювали неформальні

платежі у державних закладах охорони здоров'я

Рис. 6 Типи реклами, на які звертають увагу респонденти

Рис. 7 Розподіл респондентів за частотою звертання уваги на рекламу приватних

медичних закладів

Рис. 10 Розподіл опитаних за статтю

Рис. 11 Розподіл опитаних за віком

Рис. 12 Статево-вікова структура опитаного населення

Рис. 13 Розподіл респондентів за видами зайнятості

Рис. 14 Суб’єктивна оцінка власного достатку респондентами

Закажите индивидуальное маркетинговое исследование
Наша база обширна, но, увы, не безгранична, поэтому
если Вы не нашли подходящее исследование, мы проведём его специально для Вас!
Мы получили Вашу заявку

Спасибо, мы получили Ваш запрос.
Специалист свяжется с Вами в ближайшее время
Пожалуйста, заполните поля
 
Отправить
Остались вопросы?
Напишите или позвоните нам
+38 (093) 885 38 74
 
Отправить
Заказать демоверсию
 
Заказать
Купить исследование
Выберите способ оплаты
Купить
Заказать звонок
Заказать
On Top