СТРУКТУРА ЗВІТУ:
Розділ 1 – В першому розділі описано соціально-демографічні показники населення м. Одеси.
В другому розділі охарактеризовано пропозицію на ринку медичних послуг в м. Одеса. Зокрема, визначено кількість учасників ринку за основними напрями:
• багатопрофільні медичні заклади
• лабораторії
• офтальмологічні центри
• клініки допоміжних репродуктивних технологій (ДРТ)
• діагностичні центри (інструментальна діагностика)
Також охарактеризовано їх діяльність за основними показниками та проаналізовано цінову політику.
В розділах 3-9 містяться результати соціологічного опитування, проведеного в м. Одеса в червні 2015 р. За результатами соціологічного опитування визначено:
• Лідерів серед медичних закладів за трьома показниками: впізнаваність, відвідуваність, готовність відвідати у випадку необхідності
• Рівень задоволеності попиту населення медичними послугами Одеси та вподобання населення щодо їх отримання в приватному і державному секторах
• Перелік найбільш важливих факторів при виборі медичних закладів для респондентів
• Досвід неформальних платежів у державних медичних закладах
В розділі 10 представлено результати невключеного спостереження за діяльністю окремих медичних закладів м. Одеси, що проводилось в червні 2015 р. В 11 розділі міститься інформація щодо направленості та ефективності одного із маркетингових інструментів медичних закладів – зовнішньої реклами.